maanantai 31. elokuuta 2015

Neulanhaltija nyt myös Instagramissa


Olen nyt rohkeasti astunut haparoivin askelin uuteen aikakauteen. Neulanhaltijalla on nyt myös Instagram näkyvyys. Tervetuloa seuraamaan kuvia Neulanhaltijan ja Neulanhaltijan työhuoneen tunnelmista ja arkiaskareista! Kuvani löytyvät nimellä Neulanhaltija.


Instaan päivittelen yksittäisiä hetkenkuvia arjestamme ja juhlastamme. Kuten tänään, kun julkaisin kuvan tuorepuurooni kerätyistä puutarhamme antimista.


Myös puutarhani tunnelmia ja kuvia perheemme retkiltä löytynee instasta useamin kuin täältä blogin puolelta.


Karvaturri Wilimme saattanee myös vilahdella instan puolella tiheämmin. Ukkeli kun seuraa minua jokapaikkaan ja kameran tiedostot täyttyvät nopeasti hänen suloudestaan.


Mutta tärkeimpänä kaikesta, tottakai Instagramiin päivityy myös käsityöjuttuja. Eihän elämäni ilman niitä olisi enää Neulanhaltijan elämää lainkaan. Blogi jatkaa kuitenkin elämäänsä kuten ennenkin, ohjeineen, inspiraatiokuvineen ja selostuksineen. Joten jos insta ei tunnu sinun jutultasi, älä hätäänny, jatkan bloggarini edelleen. Ja eihän sitä tiedä tuntuuko insta lopulta minunkaan jutultani. Nyt kyllä parin ensimmäisen kuvan julkaisun jälkeen, Instagram tuntuu kutkuttavan mielenkiintoiselta yhteisöltä.


2 kommenttia:

  1. Kiva, että lähdit kokeilemaan instaan. Minä liityin vajaa vuosi sitten ja tykkään! Olen aina pitänyt valokuvien katsomisesta ja insta on tehnyt sen helpoksi. Omiakin kuvia tulee lisäiltyä paljon. Mukavaa syksyä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että liityit myös minun insta-seuraajakseni. Yritän laittaa suunnilleen kerran päivässä jonkun kuvan päiväni puuhista, joten tulkaahan muutkin seuraamaan.

      Poista

Olen iloinen jokaisesta kommentistasi!