keskiviikko 2. toukokuuta 2012

Meille muutti pässi


Meille muutti muutama päivä sitten juoksulenkkini tuloksena pässi.


Eksyin lenkilläni uusittuun Holman Kirppikseen ja bongasin siellä ihastuttavan pässin. Olin haaveillut samaisen käsinveistetyn pässi-jakkaran omistamisesta jo viime kesänä Tertin Kartanossa Mikkelissä, jossa pässejä oli myynnissä. Nyt pässin hinta oli vain 35 €, että se oli ihan PAKKO ostaa kotiin.


Voi, että omat ja hoitolapset ovat olleet uudesta todella tukevasta ja pehmoisesta jakkarasta mielissään. Itsekin olen löydöstäni niin onnelllinen että! Myös tämä ihastuttava, ehjä ja puhdas H&M:n puuvillapitsimekko löytyi samaisella kierroksella 0,50 €:lla. Omalle tytölle se oli kuitenkin harmikseni jo kooltaan hieman nafti, mutta nerokkaat lapset keksivät antaa sen Anna-Bertta pupullemme. Ja hyvin istui : ). Minä vain pienensin pääntien alkuperäistä pienemmäksi, koska  Maileg pupuilla on "hieman" pienempi tuo hartialinja kuin ihmislapsosella.


Tässä kuvassa on toinen "pakko saada joskus" -juttuni. Woodnotesin lipokkaat. Nämä kauan haaveilemani lipokkaat bongasin syksyllä Artekin ALE-korista kympillä itselleni kerhotossuiksi. Kyllä nyt on mukava äidinkin perhekerhossa tepsutella oikeilla design-tossuilla.



3 kommenttia:

  1. Onpa hauska pässi, taitaa olla aika vähäruokainenkin!

    VastaaPoista
  2. Meillekin kelpaisi! ja lipokkaista olen myös kade :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kade ei kannata olla, mutta kiva kun makusi on kaltaiseni ; ). Molemmissa niin pässissä kuin lipokkaissa on jotain niin suomalaista, että sielukin lepää.

      Poista

Olen iloinen jokaisesta kommentistasi!