keskiviikko 27. toukokuuta 2015

Puhelinlaukkuja


Nukketeatterikiertueeni on taas tauonnut ja olen työttömänä. Näin kesäkeleillä työttömyys ei tunnu lainkaan niin ikävältä asialta kuin talvella. Kohta koululaisetkin jäävät kotiin ja talossa on taas vilskettä aamusta iltaan. Ja Wili-pupunkin kanssa on kiva viettää aikaa pupujen "karkkimaassa".


Viime viikolla minulta tilattiin kesäkuulle kässäsyntärit 8-vuotiaalle neitokaiselle käsityöteemalla kännypussukat. Tehtiin eilen tyttären kanssa muutamia kokeiluja ja ideoita teemaan liittyen. Oma neitini omi prototyypeistä kaikki. Olivat niin ihania - vaikka kännykkääkään ei vielä 5-vuotiaalla toki ole, eikä ihan äkkiä tule... sen verran nimittäin koukuttavat peleillään ainakin noita isoveljiä.



Pussukoissa ideana oli olalla kannettavuus, kierrätysmateriaalit ja ompelutekniikka sekä koristelu, jonka lapsi osaa itse suunnitella ja valmistaa. Tämä pussukka on valmistettu farkun lahkeesta.





Näissä pussukoissa oli materiaalina kierrätys fleese, joka oli toiminut ennen valokuvaajakaverillani kuvien taustakankaana (Kiitos J+J!) sekä pienet minulla muista projekteista ylijääneet huopatilkut ja pitsin pätkät.



 Tälläistä tälläerää. Nautinnollista kesälomaa kaikille blogini lukijoille!

2 kommenttia:

  1. Hei, minä olen vapailla nyt kuusi viikkoa töistä! En ollenkaan harmissani siitä minäkään. Ihanaa kesää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja oikein rentouttavaa sekä luovuushermoja kutkuttavaa kesää sinulle!

      Poista

Olen iloinen jokaisesta kommentistasi!